Horeca-adviesbureau werd verrast met bijzondere wijnen
Gepost op: 21-07-2017 om 10:22
Enige tijd geleden won het horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners een wijnproeverij. Deze prijs ontvingen zij omdat zij mee hadden gedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek onder WATCH-gebruikers.
Verloting
Het is al even geleden dat het klanttevredenheidsonderzoek plaats vond bij organisaties die WATCH gebruiken als projectbeheersysteem. Onder organisaties die deelnamen vond een verloting plaats. De winnaars konden kiezen uit een ballonvaart of een wijnproeverij. Van Spronsen & Partners wonnen de verloting en kozen, hoe kan het ook anders als horeca-adviesbureau, de wijnproeverij. David Maartense van het bureau vertelt hoe de wijnproeverij is verlopen.
Uitdaging
"Nadat we te horen hadden gekregen dat we gewonnen hadden, hadden we de keus uit een wijnproeverij en een ballonvaart. Als horeca-adviesbureau was de keuze natuurlijk snel gemaakt: wijn proeven! We blijven tenslotte horecamensen. Voorafgaande aan de proeverij kregen we van Rien direct de vraag of we voor een basis proeverij wilden gaan of voor een wat meer ‘uitdagende’ sessie met bijzondere en onbekendere wijnen. Uiteraard werd gekozen voor de laatste optie met wijnen uit onder landen als Bulgarije, Georgië en Hongarije. Landen die niet bekend staan als ‘wijnlanden’ maar waar wel wijnen vandaan komen die je normaal gesproken niet zo snel zou proeven. Ook voor ons zaten er nog veel onbekende wijnen tussen."
Wijnen en bites
"We kozen ervoor om de proeverij op vrijdagavond te doen, met een groepje hebben we een erg leuke en leerzame wijnproeverij gehad. De wijnen werden blind geproefd en de druifsoorten, landen en streken waren moeilijk te raden. Gelukkig was Rien er die met zijn enthousiasme, kennis en ervaring meer over de wijnen en streken kon vertellen. Ook nog dank voor de bijpassende, lekkere bites! In eerste instantie zat dit niet in het pakket, later hoorde we van Rien dat we deze cadeau kregen. De hapjes pasten goed bij de wijnen en ook hierbij werden de wijn-spijs combinaties besproken en uitgelegd."
Verrast met onbekende bijzondere wijnen
"Een geslaagde, leuke proeverij en we kunnen dan ook iedereen aanraden om een keer een wijnproeverij of één van de andere proeverijen van Rien te boeken. Ook wanneer je met een groep ervaren wijndrinkers bent, word je nog verrast met onbekende bijzondere wijnen."
Ook kans maken op een wijnproeverij?
(of misschien liever een ballonvaart...)
Bij het volgende klanttevredenheidsonderzoek zullen wij weer een prijs verloten onder de respondenten. Doe dus mee en maak kans. Winnen doet u in ieder geval zeker als u nieuwe klanten aandraagt voor WATCH. Meer daarover leest u in het nieuwsartikel ‘Nieuwe klanten brengen u in hogere sferen’.
Meer nieuws in het nieuws overzicht terug naar vorige scherm