Relatiebeheer
Relatiebeheer software zoals u het wilt
De relatiebeheer software van WATCH is flexibel en past zich aan uw wensen aan. U voegt onbeperkt zelf kenmerken aan relaties en contactpersonen toe. Vervolgens maakt u op basis van ieder gewenst veld query’s en selecties. Met het CRM van WATCH kiest u voor zorgeloos relatiebeheer.
Het kan in WATCH
Alle informatie die u van uw relaties wilt registreren, kunnen registreren en beheren? En daarop vervolgens ook selecteren? Het kan in de relatiebeheer software WATCH!
Flexibel
- Aangepast aan uw proces: U hoeft uw bedrijfsproces niet aan te passen als u WATCH gaat gebruiken. De relatiebeheer software van WATCH kan praktisch altijd zo ingericht worden dat het zich aanpast aan uw proces.
- Registreer wat u wilt: Met behulp van kenmerken en domeinen maakt u eenvoudig en onbeperkt eigen velden aan. Denk bijvoorbeeld aan het type organisatie of het al dan niet toegestuurd willen krijgen van uw nieuwsbrief.
- Werken in de cloud: Voor optimale bereikbaarheid, zowel op kantoor als thuis en 24/7.
- Met de mobiele versie altijd en overal WATCH gebruiken: De mobiele app laadt snel en is op iedere smartphone en tablet te gebruiken.
- Autorisatie tot in detail: Met de autorisatiestructuur kunt u tot in detail zelf beheren wie welke informatie kan aanmaken, aanpassen, invullen en bekijken.
Compleet
U kunt uw complete projectadministratie aan WATCH toevertrouwen. WATCH is namelijk modulair opgebouwd. Informatie uit de ene module gebruikt u zonder probleem in de andere. De relaties die u in de CRM-module aanmaakt, gebruikt u bijvoorbeeld direct als klanten in de overige modules.
Hoe werkt de relatiebeheer software van watch?
- Maak relaties aan en voeg contactpersonen toe.
- Voor het beheren van al uw contactgegevens gebruikt u de standaardvelden waarover WATCH al beschikt.
- Wilt u extra informatie toevoegen? Door middel van kenmerken maakt u zelf eenvoudig en onbeperkt extra velden aan. Zo kunt u in het CRM van WATCH alle gewenste informatie registreren over een relatie en contactpersoon.
- In de relatiebeheer software maakt u query’s en selecties op ieder gewenst veld. Dus ook op basis van uw eigen kenmerken.
- Een mailing kunt u in het relatiebeheer systeem van WATCH zelf opstellen en versturen, maar u kunt uw selectie ook exporteren naar Excel.
- In de documentatie vindt u gedetailleerde informatie over het gebruik van de module Relatiebeheer.
Een beeld zegt meer dan duizend woorden
Bekijk de schermafdrukken voor een snelle en accurate indruk van de WATCH relatiebeheer software:
Relatiebeheer overzicht
Relatiesoorten en functies
Selecties en queries
Functionaliteitsoverzicht
In het functionaliteitsoverzicht staan de belangrijkste mogelijkheden die de WATCH-modules u bieden op een rij.
Demonstratie
Probeer de relatiebeheer software van WATCH zelf uit in de online demo-versie of vraag een kosteloze demonstratie van WATCH aan bij u op locatie.
Meer LEZEN over relatiebeheer?
Relatiebeheer software structuur
De relatie tussen de verschillende objecten van het relatiebeheer systeem kan als volgt worden omschreven:- Een relatie kan een of meer contactpersonen hebben.
- Op basis van de communicatie tussen medewerkers enerzijds en relaties of contactpersonen anderzijds, kunnen meerdere communicatiegegevens worden geregistreerd.
- Medewerkers maken, voor autorisatiedoeleinden, deel uit van een groep.
- Door relatietypen en functies van contactpersonen als filter te gebruiken, kunnen selecties en queries worden gemaakt.
- De selecties en queries kunnen worden gebruikt voor mailings in de vorm van mailmerge of e-mails.
Beginnen met relatiebeheer
De minimale stappen om te beginnen met de WATCH Relatiebeheer software zijn de volgende:- Maak een medewerker aan
- Maak een relatie aan
- Maak een contactpersoon aan
- Maak relatiesoorten en functies aan
- Koppel relaties aan relatiesoorten en contactpersonen aan functies
Selecties en query’s
Een selectie bestaat uit een aantal contactpersonen die zijn opgeslagen onder een selectienaam. Een selectie is statisch, wat betekent dat de inhoud van de selectie niet zal veranderen, tenzij een contactpersoon helemaal wordt verwijderd uit het relatiebeheer systeem. Een query bestaat uit de resultaten van een zoekopdracht die zijn opgeslagen onder een querynaam. Een query is dynamisch, wat betekent dat de inhoud ervan na verloop van tijd kan veranderen omdat meer of minder contactpersonen uit de zoekopdracht kunnen rollen. Selecties en query’s kunnen worden gebruikt voor het verzenden van e-mails naar meerdere contactpersonen tegelijk en voor mailmerge.Lees meer …
E-mails verzenden
In de module Relatiebeheer kunnen e-mails worden verzonden naar contactpersonen die in het relatiebeheer systeem zijn opgeslagen. Mail kan gestuurd worden naar individuele contactpersonen, maar ook naar selecties en query’s die eerder zijn gemaakt. Het selectie- en querydocument beschrijft het verschil tussen die twee en daarin wordt ook uitgelegd hoe ze gemaakt kunnen worden. Wat verstuurd wordt naar de selectie, query of de individuele contactpersoon kan vooraf worden bepaald door het maken van e-mailtemplates, maar het is ook mogelijk om rechtstreeks in de mails het onderwerp en inhoud in te voeren.Lees meer …
Mailmerge
U kunt in de module Relatiebeheer een mailmerge-export maken voor bijvoorbeeld Microsoft Word of Open Office. U bepaalt zelf welke informatie hierin meegenomen moet worden.Lees meer …
Autorisatie in relatiebeheer
Autorisatie in de module Relatiebeheer gebeurt op vier verschillende manieren.
- Pagina-autorisatie
- Rechten relatiebeheer
- Geavanceerde autorisatie relatiesoort- en functie
- Geavanceerde autorisatie selecties- en query’s
Klantervaringen
WATCH Modules