Frequently Asked Questions
In deze lijst vindt u een overzicht met veel gestelde vragen over de functionaliteit van WATCH Projectbeheer.
Algemeen
Hoe werkt de keuzelijst voor klanten, projecten, projectonderdelen en medewerkers precies?
Hoe krijg ik in WATCH inzicht in leegloop en bezettingsgraad van medewerkers?
Kunnen twee organisaties of organisatieonderdelen gebruik maken van één WATCH omgeving?
Beveiliging
Hoe werkt 2 factor authenticatie in WATCH?
Uurkosten en uurtarieven
E-mail vanuit WATCH
Vanuit WATCH kunnen e-mails verstuurd worden. Dit kunnen e-mails zijn met een herinnering om uren gereed te geven of om uren te valideren. Het kunnen e-mails zijn met daarin een factuur voor een klant. Ook voor het distribueren van planning-items en afspraken of om medewerkers te waarschuwingen over het verlopen van deadlines kunnen e-mails gebruikt worden. In dit deel van de FAQ behandelen we vragen rond dit onderwerp
Wat is een SPF record en waarom is dat van belang voor het versturen van WATCH mails.
Wat is DKIM en hoe kunnen we dit gebruiken om e-mails uit WATCH uit spamfilters te houden.
Hoe controleer je de kwaliteit van een e-mail vanuit WATCH?
Hoe zorg je dat je e-mail niet als spam wordt beoordeeld?